Mamma Mia...

idag städade jag och min bror hemma hos våran farmor, och när vi var klara fick vi 200kr var, vad gör man inte för pengar haha. På kvällen så bjöd farmor oss på bio dvs mamma, pappa, farbror, faster och kusiner på filmsuccén MAMMA MIA. Den var kanon bra jag skulle gärna vilja se den en gång till, me like mamma mia haha, någon som har lust att se den med maj igen? Det är nog den go´aste filmen jag har sett och den bästa för att den ska vara musikal. Jag känner mej rättså stolt för det är ju svensk musik som sjungs av Stellan Skarsgård, Pierce Brosnan, Colin Firth, Amanda Seyfried, Meryl Streep, Julie Walters m.mfl i filmen. Jag rekomenderar den starkt till alla filmlovers hihi ha det kanon.

melikemammamia // Haty 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0