Regn,åska,blixt och dunder.

Ja, då var det första dagen av min och Saras tränings dag som blev ja, vad ska man säga nog det dummaste vi någonsin har gjort. Först träffades vi där vi brukar och så såg vi på himlen vilka svarta moln, jag har nog aldrig varit ute när det har varit så svarta moln. Vi cyklade till ett badställe på Råå, sen när vi var framme  så hitta vi ett ställe typ som ett vindskydd som var bygg av trä. Vi satte oss där under och frös..brrrr, vi väntade på att dom svarta molnen skulle fördriva mot danmark men istället börja det att åska sen blixtra, jag var så rädd vilket Sara åsså var. När vi väl skulle bege oss hemåt då hade åskan lagt sej..trodde vi ja..vi kom ungefär halvvägs så börja det spöregna och åska, plötsligt så började det att hagla..ajjjj. När vi väl var hemma var för sej, så gick jag in i duschen och värmde mej...aahh..det var jätte skönt och nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar...ha en trevlig sommar allihopa puss o kram Mvh / / bcs-freaket .hihi 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0