Städtime

Ja då var det dags att städa mitt stökiga rum till en renlis rumsi hehe, gud vad jag har städat häcken av mej, men har man go musik att lyssna på så går det ändå rättså fort.."ibland" hehe, men allvarligt skulle ni ha sett det rummet skulle ni aldrig vilja gå in i det förrän nu, skinande rent, jag längtar bara tills nästa vecka hjälpa min världens go´aste & cräjziigaste tjej KARRO hehe. Idag har bara varit städ, städ, städ...för en gångs skull kan man göra någon nytta när man e fri vilket vi kommer vara nu några veckor framöver under sommarn hehe, hoppas det blir kanon väder i morrn för då ska jag och Sara förmodligen cykla ner till stranden och bauda hehe, det är så vi ska tappa vikten hela sommarn hade vi tänkt att cykla motionera o råbanta haha men det går skit och då menar jag skit, jag har gått upp 1 kg istället för att gå ner och för Sara går det bra hon har tappat 1kg, jag tror jag får dom kilona hon tappar. Never know haha

städasugermenmusikenduger pussilipusspuss på er allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0