Till Norrköping

Ja då var det dags med första familjeresan denna sommar´n, Vi ska bara till Norrköping men kommer hem på måndag kväll nästa vecka..det ska bli skoj men på ngt sätt kommer jag att sakna HBG lite..för att Norrköping är som på landet för mej..och jag är statstjej. Men jag kan nås på mobilen 24,7 så det är ju lungt man har ju i alla fall kontakten med polarna.
Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt haha..men det kommer så småningom hihi..Men jag längtar till i Juli speciellt den 26:e för då sjunger Brandsta City Släckers på helsingborgs-festivalen..det verkar som jag är inne på Brandsta banan igen, men jag har försökt att glömma dom men det går inte jag undrar varför...Ni får ha det så bra alla skåningar.

pusses och krames Mvh // Mee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0