Bowling kväll med brudarna!!

Då var det party time med tjejerna, 8 tjejer som var ute o bowla o sen blev det rättså mycket stan, ingen pub utan mest gick runder o hade skojligliskojskoj. Här är lite bilder från fredagen:

Lite suddigt men annars e det jag som e på bilden med ett 14 kg:s klot men jag bytade lite senare till 13 kg..lite lättare men någon strike blev det inte, men sparrar blev det gott om..fotograf (Emeli).

Here is the gang, ut genom bowling hallen o raka vägen till Cleopatra nere i stan o käka pizza, (var det något fel på pizzan tro?)


Finaly pizza, vi tog med el pizzo to the mur on the gröningo..haha..det blev supergott men det märktes inte nästa dag, kebab pizza,  F du får säga till om jag ska ta bort fotot. Det finns fler foton när vi var på lekplatsen på gröningen, norra hamnen, biblioteket. Det finns inga foton när vi var på Ga torg mitt på kvällen.. men skoj var det och jag hoppas vi gör det igen..

PussKramAnvändEnKran






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0