Födelsedags Griisss!!!!! 21/8

Japp, då blir man 15 idag då.. ja det finns väl inte så mycket att berätta mer än att man bli byx- & straffmyndig haha. Här är lite bilder från i skolan när jag fyllde 15.

Detta är paketet jag fick av Mli jätte gulligt..fotograf Mli.

Super glad för att bli 15 (eller inte)..detta är på lunch rasten i slottsparken...bättre skolgård finns inte än parken o stan hehe..fotograf här med är Mli (Emelie).

Sen efter skolan så städade jag hos mitt älskade djur Teddy, sen så gick jag in och duschade, när jag kom ut tog jag telefon luren o ringde Ilda o frågade om hon ville gå en sväng och det gjorde vi. Jag ringde pappa o frågade om Ilda fick äta hemma hos oss o det fick hon o det blev (smaskens), och så kom mammas väninna Kerstin världens goaste, och av henne fick jag 200kr rakt ner i fikan o brände upp dom på två minuter hihi. Till middag som härligheten själv har bestämt var kyckling in lagda i någon sorts sås väldigt speciell smak antingen gillar man det eller inte, och tänk äver efterätten fick jag bestämma haha det blev min mormors tårta kallar vi den, eftersom när min mormor was alive så älskade hon den tårtan o det verkar gå i arv för  jag bara avgudar den.

Kanske inte så intressant men det är roligt att dela med sej o yttra sej hihi

KramPåErLeverPastej // Haty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0