Meningen att inte ha något skoj?..

Sista dan innan andra praon, det ska bli jätte skoj att praoa på dagiset igen som jag gjorde sist och samma avdelning skojligiskojskoj. Först var det ju tänkt att jag ville praoa på Brandstationen eftersom jag känner mej som om att jag är gjord för det liksom..men, men ingen plats där så det fick bli dagiset men det är ju inga problem för nu känner de flesta ungar mej, o vissa e nya men det är inte så svårt att få kontakt.

Annars sitter jag här i mina föräldrars sovrum o e vid deras data eftersom min egen har gått åt H*****e, nu har man oxå blivit förkyld allt kommer på en gång, det verkar som det inte är meningen att jag ska göra något skojsigt i år. Först skulle jag vara med på "DYGNET"  men då kom ju min blindtarm o brast så jag hamna ju på operations bordet, sen skulle jag följa med UBK till tivloit i Copenhagen men tror ni att jag kunde följa med...nej, jag var tvungen att stanna hemma och vila efter operationen. Visst har jag gjort en massa skojiga saker i sommar så det kan jag inte klaga över. Men, men livet har ju inte gått ut än iaf så det finns nog en massa skoj kvar (uteslut skolan).

NiFårHaDetSåBraochLiggaochDra puss o kram på er/ Haty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0