Inte nu igen!!!

Jag har haft migrän 2 ggr på en fucking vecka. Vad fan är det som orsakar migrän?!...Så jag har blivit säng liggande både idag och i Onsdags..men nu har det iaf äntligen släppt..

Ska bli skönt med helg..o sen är det en ny vecka..tyvärr.

En sammanfattning av veckan som gått:

Måndag: Idag är det annandag påsk och har inte gjort så mycket.

Tisdag: Första skoldagen, borrring!!!.. Men slutade 13.20 så det var ändå rättså nice=).

Onsdag: Varit hemma från skolan för jag har haft migrän, så jag fick sova tills jag inte kunde sova längre..sen ringde min älskade bror från Malta..sen käkade jag frukost o drack stor kopp te o såg filmerna "What a girl wants, jorden runt på 80 dagar och Eva & Adam"..jag skulle sett "The Holiday" men den funkade inte.

Torsdag: Idag var jag i skolan jäkligt segt, och mamma har nog landat i Barcelona nu..Pappa körde ner mamma, farmor och min kusins mamma, ner till Knutan för att komma till båtarna sen ta tåget till Köpenhamn osv..Och HIF mötte Hammarby idag och HIF VANN=) men 1-0..HÄRLIGT!!!

Fredag: Har varit hemma idag igen, för den jäkla migränen..så jag har ätit frukost, druckit 2 stora koppar kaffe, tittat på film, duschat och nu sitter jag här..jag vet inte riktigt vad som händer mer i kväll..Jo, jag ska ut med Sara L och Tim..ner till stranden..och vad som händer mer i helgen får vi se..

Trevlig helg på er // H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0