Saknar Er..

Jag kan inte förklara med ord hur mycket jag saknar er Julia, Amanda och Christoffer. Jag hoppas ni är på ett bättre ställe(Amanda & Julia). Och Christoffer min älskade bror..jag längtar tills du kommer hem. Längtar efter att få träffa din nya tös=)..saknar er..

Ja, idag har jag inte gjort något speciellt har varit hemma från skolan, har haft migrän..och så ringde min älskade bror vi snakkade i några minuter. Men nu mår jag bättre, det blir nog skola i morrn..tyvärr men jag hoppas det är fint väder så att man kan sola efter skolan.

Idag om 9 veckor så är det första dagen av sommarlovet:)..Det kommer bli en super SOMMAR^^:D..


Puss & Kram på er // H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0