Va fan..

Nä nu får jag ta o skärpa mig med att uppdatera i min blogg...ja, vi har påsklov nu..lite väl sent att börja med det det är ju redan långfredag...vad som har hänt i veckan..

Måndag: Var jag med några polare..o snackade lite om vår lilla "kortfilm" det blir nog kortare än kortast den filmen..men,men..vi stack till snuten o sa till dom att vi skulle spela in en våldsam scen på kung kristoffers gata i Helsingborg..och det fick vi..sen fortsatte vi ner till stan. Vi var inne på buttericks, atteljé Helene och inne på kicks..sen stack vi till Mackadonkan för att köpa en glass med topping för en 10=)..SMARRIGT!!!...sen gick vi ner till buss stationen nere på knutan för att säga hej då till Melii.

Tisdag: Denna dag fick jag gå upp kl 08.00 för att åka ut med pappa till Melii för att hämta henne i Bårslöv, så att hon kunde vara med i vår film..TRÖTT!!...När jag kom hem gick jag in i duschen för att vakna till ordentligt..sen skulle jag ta på mej några killkläder..man kände sej så dum ut^^...Iaf vi gick till grytan i slottsparken "vår mötesplats"...först kommer Tim ..medans jag, Meli och Suss "solade" efter en stund kommer Mange=)..(Lukas från Hata Göteborg-filmen)...sen fick vi vänta ett tag innan Jasse kom. Vi gick till Kung Kristoffers gata när Jasse äntligen hade anlänt. Vi gick igenom scenen, men då kommer det en gubbe och säger att vi inte kan vara där för det är ett privat område..Köss mej någonstans gubbjäv**. Så vi fick gå till springpost gränden det gick lika bra. Fast man kom ju bort sej nästan hela tiden..men det är svårt att hålla sej för skratt..tycker jag iaf. Så vi var ute några timmar med gänget o gjorde en scen. Tack så mycket alla som ställde upp Jasse, Tim, Melii, Suss & Mange..kram på er alla.

Onsdag: Denna dag skulle jag vilat, slappat som vanligt vill säga..nejdå jag var ute med Tim och tog några "godisar".. och solade. Sen på kvällen var jag med Tim igen och Sara L..SKITSKOJ!!=)

SkärTorsdag: Denna dag var väl ungefär som Onsdagen, jag skulle vilat men var med Tim och Sara L osv...

LångFredag: Och nu sitter jag här i nutid, väntar på att maten ska bli klar och sen ska jag vara med Sara L och Tim..


GLAD PÅSK PÅ ER ALLA...Mange jag lovar ska försöka sluta med att ta "godisar"...kram på er // H

Kommentarer
Postat av: Mange

ja det tycker jag..sluta med dem direkt!

2009-04-12 @ 22:48:54
Postat av: Julia

Jaha okej. Japp jag bor i Gävle och vill gå med ett Måns-fan den 24:e maj när Måns är här, däför jag undra :) Japp jag har msn. berglund[email protected]

2009-04-13 @ 19:44:39
URL: http://alltidjuliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0