Dags igen...

..att börja skriva här igen, det var ett tag sen..man har inte alltid suget att skriva. Vad som har hänt är:

varit på Hajjk
underbar avslutningsmiddag
smärtsam skolavslutning
härliga sommardagar
gjort reklamfilm

Det är väl typ några saker som har hänt, några saker som kommer att hända är:

vara med på kulijuli (intervjua artister)
plocka tomater
sola, bada och leva livet
gå ner i vikt (ett försök)
gå på helsingborgsfestivalen
spara pengar

..jag pallar inte skriva alla saker:)..jag längtar tills framtiden när man börjar jobba. Jag ska nog jobba utomlands det är nog tanken, men jag vet inte än..det lockar väldigt starkt mot UK men jag vill oxå till Australien och US..äh, framtiden kan förändras jag kanske blir kvar här i stan eller någonstans i sverige.

Jag vill så utomlands..precis alla i min släkt har varit utomlands förutom jag det är skamligt..ska bara upplysa om, Danmark räknas inte..Det var fan vad jag klagar här haha..äh nä nu ska jag fortsätta att se Little Britain eller kanske Shaun of the dead...eller kanske slänga mig i sängen o se Hot Fuzz? Hmm...svårt val

Puss o Kram på er //Haty

PS: Jag kom in på Petri:D Jipppppiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0