Prao!

Ja, då har andra terminen av gymnasiet börjat, spännande. Nu ska vi ut på APU v.4-v.7 och sen v.8 LOV, SportLov everyone!! Borta från skolan i 5 Veckor(happyface). Gud vad jag längtar till att bli fri från skola och plugg, och börjar jobba! Än så länge ser det ut som att jag ska bosätta mej i US förmodligen i CA, får se. Vill juh jobba på ett varmt ställe och där dom snakkar english. Kanske New York, Chicago..Jag har absolut ingen aning. Iofs så är juh så att säga "Väder förändringarna" samma som här i Sverige, MIAMI kanske, äh va fan först ska jag njuta av den stund jag har nu som ung o sen, Bye Bye Sweden! Men det är en lång väg att gå.

Jag hoppas dessa 4veckor går snabbt och att jag kommer få ett bra schema.

Ha det gött everyone//LoveHanna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0