Onsdag...

Sitter här i mammi och pappis sovrum och skriver några rader i min blogg. Oh vad det regna när man cykla hem från skolan idag, önskar att man kunde bli liten igen. Saknar de stunder då när man kom hem från dagis mammi tog på mig torra kläder gav mig varmchoklad och satte igång en film och stoppade om mig i en filt i soffan. Eller på söndagarna när vi hade ätit hela familjen så gick vi en efter en in i duschen och sen sitter vi alla i soffan o tittar på tv och myser.

Längtar till julen, Snö, doften av julgranen och stearinljus. Men inte kyla slask och sånt, en riktig jul..Det jag älskar mest är då på julaftons morgon när alla sover och så går man i sina Pj´s till julgranen och tittar på alla packet. Jag gör det än idag ^^, visst blir man äldre, men det är bara på utsidan som man ser att man är äldre, men på insidan har man alltid en liten del av sig som fortfarande är barn.

Tack för mig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0